Zamena i povrat robe

 
Kako mogu da vratim ili zamenim proizvode kupljene putem sajta?

Proizvodi kupljeni putem internet prodavnice mogu da se vrate u roku od 14 dana od datuma kupovine bez navođenja razloga, a Kupac može ostvariti pravo na refundaciju plaćenog iznosa isključivo ako je proizvod nekorišćen i u originalnom pakovanju, u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.

Za vraćanje proizvoda Potrošač je dužan da kontaktira Službu za potrošače CONVERSE internet prodavnice na mejl podrska@converse.rs ili pozivom na broj telefona 064/88-43-854 od 9 do 16 sati svakog radnog dana sem subote i nedelje. Pošto se obrati CONVERSE kontakt centru, Potrošač mora popuniti zahtev za vraćanje prema uputstvu kontakt centra.

 
Šta da radim ako primim oštećen paket ili proizvode?

Prilikom prijema paketa dobro obratite pažnju na stanje samog paketa i proizvoda koji se nalaze unutra. Ukoliko je Vama dostavljen oštećen paket, istog momenta možete vratiti kuriru, tj. odbiti pošiljku. U takvom slučaju i u slučaju oštećenja proizvoda unutra, molimo Vas da nas odmah kontaktirate na podrska@converse.rs , najkasnije u roku od 24h, kako bismo blagovremeno mogli da reagujemo i bili u mogućnosti da Vam proizvode zamenimo ili vratimo novac.

 
Kako da reklamiram kupljeni proizvod?

Saobraznost robe (zakonska garancija) i (ugovorna) garancija važe u rokovima određenima važećim propisima Republike Srbije, od datuma prelaska rizika na Potrošača. Prodavac je odgovaran za nesaobraznost robe u roku od dve godine od dana kada je roba prešla u državinu Potrošača. Potrošač je dužan da obavesti Prodavca o postojanju vidljivih nedostataka, čim je to prema redovnom toku stvari bilo moguće.

Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska robe u državinu Potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.

Za ostvarivanje prava Potrošača po osnovu Prodavčeve odgovornosti za saobraznost robe, potrebno je priložiti popunjeni reklamacioni list koji se može preuzeti OVDE, odgovarajući dokaz kupovine (račun, fiskalni isečk, slip — ako je roba plaćena karticom, odštampani izvod sa tekućeg računa i sl.).

Potrošač dostavlja popunjeni reklamacioni list na mail Službe za potrošače podrska@converse.rs.

 
 

Niste pronašli odgovor?

Telefon: 064 / 88-43-854

Email: podrska@converse.rs

Ili nas kontaktirajte putem kontakt forme

 
To Top